Wsparcie techniczne
Referencje:
„ Współpraca z firmą IBS Poland spełnia nasze wymagania i oczekiwania, a pracownicy IBS Poland Sp. z o.o. posiadający wieloletnie doświadczenie, wykazali się profesjonalizmem diagnozując nasze potrzeby ‘’.
„ Będąc zadowoleni z jakości usług świadczonych przez IBS Poland polecamy tą firmę jako wiarygodnego, zorientowanego na klienta oraz profesjonalnego dostawcę oprogramowania ”.
RW SWISS AUTOMATION
W ramach dodatkowej usługi oferujemy poszkoleniowe wsparcie techniczne. Istnieje możliwość kontaktowania się z trenerem drogą mailową lub telefoniczną. Udostępniony zostanie również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów, czy błędów.
Przykładowy zakres wsparcia Technicznego obejmuje:
- KONSULTACJE TECHNICZNE
Wspólne rozwiązywanie istniejących problemów konstrukcyjnych w ramach organizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się pytania.
- WSPARCIE ADMINISTRACYJNE
Instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.